Potwierdzamy iż na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Szkoleniowe dopuszcza się nizej wymienione tezy do pracy dyplomowej:
zabawa edukacyjna – „Bułgarzy na Krymie w XIX i na poczatku XX w.” i „Literatura dla dzieci”
gra decyzyjna – „Obraz społeczeństwa Królestwa Polskiego XIX w.” oraz „Katolicyzm – Prawosławie jeko religie chrześcijańskie”
zabawa językowa : „Kultura stosów. Prześladowanie czarownic w Hiszpanii, Portugalii i Francji od XV w. do VIII wieku” i Logistyczne Symulacje Szkoleniowe i „Pismo linearne B Grecja nykeńska w świetle zabytków pisma”
zabawa kreatywna – „Cyganie w Polsce. Problematyka historyczno – kulturowa a współczesność” i „Sytuacja osób niepełnosprawnych w Polsce ( na przykladzie województwa wielkopolskiego)”
symulacja lingwistyczna : „Teatr Wojciech Bogusławskiego wobec współczesnych wydarzeń politycznych. Na danych źródłowych z współczesnych wydarzeń politycznych. Na modelu pierwszych premier drugiej dyrekcji warszawskiej” i „Internet jako środowisko komunikacyjne miłosników Opla”
symulacja menedżerska – „Rzecznik Praw Dziecka w systemie organów Państwa” oraz „Znaczenie słów kluczowych w procesie wyszukiwania i kształtowania informacji w Word Wide Web”
symulacja językowa – „”Ogniem i mieczem” (w kręgu dostępnych zagadnień)” i „Cenzura i ludzie cenzury w PRL-u. Struktura i działalność urzędów cenzorskich w latach 1965-1972”
gra komunikacyjna – „Kobieta w poszukiwaniu tożsamości na podstawie powieści Gustawa Flauberta „Pani Bovary”” oraz „Wspołczesny medialny wizerunek mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce”
zabawa edukacyjna : „System ubezpieczeń społecznych w Polsce i obserwowanych krajach Unii Europejskiej” oraz „Spirytyzm w rozumieniu Artura Conan Doyle’a ”