Scenki z zarządzania – podstawy programowe do zaliczenia

Opublikowany Autor admin


Informujemy iż na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Szkoleniowe dopuszczamy tu przedstawione problemy do superwizji końcowej:

  • zabawa biznesowa – „Reklama i public relations na przykładzie działalności sieci Hoteli Pietrak” i „Granice wspołczesnego tabu”
  • symulacja zespołowa – „Świety Wojciech i święty Kliment Ochrydzki jako prekursorzy kultury w Polsce, Macedonii oraz innych obszarach” oraz „Wpływ dadaizmu na współczesne formy myślenia o sztuce”
  • gra zespołowa : „Komercyjne i antykomercyjne skutki oddziaływania zakazanej reklamy” i Gry Biznesowe i „Protest song w amerykańskiej muzyce rozrywkowej od lat sześdziesiątych do lat dziewiedziesiątych XX wieku”
  • gra edukacyjna – „Spartanie w filmie 300 Zacka Snydera” oraz „Media i terroryzm wzajemne relacje i zależności”
  • gra strategiczna : „Idea olimpizmu i środki przekazu nowożytnych letnich Igrzyskach Olimpijskich” i „Filmowy wizerunek postaci Jamesa Bonda”
  • symulacja menedżerska : „Gnieźnieńska prasa drukowana a kampanie wyborcze w 2006 r.” oraz „Obraz Matki w literaturze najnowszej”
  • zabawa decyzyjna : „Agresja w języku polityki” i „Rola i znaczenie szlaku świetego Jakuba w turystyce pielgrzymkowej Hiszpanii”
  • zabawa strategiczna – „Zjawisko dandyzmu na podstawie życia i wybranej twórczości Oscara Wilde’a” oraz „Ku Klux Klan – dzieje i ideologia. Weryfikacja krytyczna”
  • symulacja językowa – „Wzniosłość i obscena w powieści Emily Brönte „Wichrowe Wzgórza”” i „Problematyka społeczna zawarta w listach św. Augustyna (Ep. 1-75)”