Spotkania inspiracyjne – wyróżnieni klienci

Opublikowany Autor admin

Wszystkim niżej wymienionym w pas się kłaniając składamy wyrazy wdzięczności (a także przyznajemy wymienione poniżej upominki) za zaangażowanie na uzupełnienie kwestionariusza, który przeprowadzali nasi moderatorzy Amadeusz Olszewski, Janusz Syrewicz, Damian Lewandowski i Hilary Dzik w czasie kursu Lubuskie Eventy Integracyjne i Team Building

  • Dymitr Klozy, , Opole, zdobywa wejściówkę na panel moderowany „Standaryzacja pracy” lub zabawę i grę integracyjną oraz książkę „Agresja elektroniczna i cyberbullying”
  • Damian Górniak, Astronom, Prażmów, wygrywa bilet na trening „Czas pracy – planowanie i rozliczanie (szkolenie elearningowe)” lub zabawę i grę integracyjną a dodatkowo wydawnictwo „Neopogaństwo polskie w świetle systemowej teorii kultury”
  • Edmund Lipka, Administrator baz danych, Mikołajki Pomorskie, zdobywa wejściówkę na warsztat otwarty „Zarządzanie: motywowanie podległego zespołu.” lub wyjazd team building a dodatkowo publikację „Polityka Polski wobec Rosji, Ukrainy i Białorusi w latach 1989-2010”
  • Gerard Brzezina, Inspektor kontroli handlu i usług, Klucze, przyznajemy rabat na panel dyskusyjny „zarządzanie konfliktem – strategia, opanowanie, ekologiczne rozwiązania” lub spotkanie firmowe plus publikację „Instytucje bezpieczeństwa wewnętrznego w Polsce. Zarys dziejów (od X wieku do współczesności)”
  • Tymoteusz Dębiński, Broker edukacyjny, Aleksandrów Kujawski, zdobywa wejściówkę na moduł coachingowy „Ważne rozmowy, czyli wzmacnianie porozumienia i współpracy w relacji przełożony-podwładny” lub wybraną naszą grę szkoleniową oraz wydawnictwo „Przemoc w wychowaniu rodzinnym”
  • Cyrus Król, Toksykolog , Brańsk, otrzymuje kupon na warsztat otwarty „ podstawowe narzędzia importu” lub wybraną naszą grę szkoleniową a ponadto wydawnictwo „Przewlekłe zapalenie trzustki u dzieci – diagnostyka i leczenie”
  • Dymitr Olechnowicz, Inżynier odlewnik, Leżajsk, przesyłamy bezpłatny voucher na panel dyskusyjny „Szkolenie Telefoniczna Obsługa klienta ” lub spotkanie firmowe a dodatkowo wydawnictwo „Edukacja małego dziecka, t. 2. Wychowanie i kształcenie w praktyce”