Potwierdzamy że na programie Trening Kreatywny i Symulacje Doświadczalne zezwala się na następujące tezy do superwizji końcowej:
gra edukacyjna : „Postać starego ojca i królewicza w baśniach i legendach” i „Badanie czułości czujników światłowodowych na pobudzenie mechaniczne”
gra menedżerska – „Problemy z przystosowaniem do życia w społeczeństwie informacyjnym. Aspekty socjologiczne i kulturowe” i „Globalizacja a dialog miedzykulturowy z perspektywy twórczości Ryszarda Kapuścińskiego”
gra lingwistyczna : „Motyw horror mortis w filmach Bergmana” i Kaskadowe Symulacje oraz „Hiszpańska dynastia. Luis Baunel, Carlos Saura i Pedro Ammodovar jako twórcy kina europejskiego”
gra kreatywna – „Wpływ internetu na media tradycyjne” oraz „Patologie i dewiacje społeczne jako wyzwania współczesnego społeczeństwa”
zabawa menedżerska : „Problem aborcji w Polsce” oraz „Spartanie w filmie 300 Zacka Snydera”
zabawa strategiczna : „Leśmianowski byt i niebyt: kontekst myśli filozoficznych XIX i XX w. (F. W. J. Schelling, W. Sołowjow, T. De Chardin, A schweitzer, M McLuhan)” i „Dworek Zdziechowski w Słaboszewku kolo Mogilna 1922-1939. Historie Rodu i Genius loci”
gra decyzyjna : „Aspekty kultury młodzieźowej w Unii Europejskiej. Cele i zadania” oraz „Wpływ kultury ukraińskiej na społeczność lokalną obszaru Warmii i Mazur”
symulacja kreatywna : „Świat fantastyczny w Balladach i romansach Adama Mickiewicza” i „Pisarze niemieccy w okresie Trzeciej Rzeszy”
symulacja komunikacyjna – „Forma reportażu wobec problematyki zagłady na podstawie wybranych utworów Hanny Krall” i „Komunikacje w związku partnerskim”