Gry strategiczne – fundamenty teoretyczne do pracy zaliczeniowej

Opublikowany Autor admin


Zawiadamiamy że na programie Organizacja Szkoleń i Symulacje Szkoleniowe proponuje się nizej wymienione zagadnienia do superwizji końcowej:

  • zabawa edukacyjna – „Turystyka jako środek dialogu pomiędzy krajami wschodu i zachodu na studium przypadku Powiatu Gnieźnieńskiego” i „Zwycięzcy czy przegrani ? Językowe obrazy polskiej drużyny piłkarskiej na Mundialu 2006”
  • symulacja lingwistyczna : „Życie u boku Adolfa Hiltera – protektorki, muzy i kochanki dyktatora XX wieku” oraz „Medialne obrazy przemocy wobec dziecka”
  • zabawa edukacyjna : „W poszukiwaniu intertakstualności – Kontrola dostępnych utworów literackich” oraz Studenckie i Gry Decyzyjne oraz „Prasa polska w zaborze pruskim wobec germanizacji w latach 1793-1918”
  • gra zespołowa – „Mogilno: współrzędne czasu historycznego przestrzeń geokulturowa” oraz „Tren – modyfikacje i trwanie gatunku literackiego (na przykładzie ocenianych utworów Jana Kochanowskiego, Sebastiana Fabiana Klonowica i Zbigniewa Herberta)”
  • symulacja zespołowa – „Teatr uliczny jako kontynuacja Święta Głupców – średniowieczne i współczesne Gniezno” oraz „Islam – dialog międzykulturowy z prawosławiem”
  • symulacja biznesowa : „Święta Góra Athos na stronach www. Rola internetu w przekazywaniu idei” oraz „Współpraca partnerska Gniezna z miastami europejskimi”
  • zabawa biznesowa – „Pisarze niemieccy w okresie Trzeciej Rzeszy” oraz „Szufladkowanie narodów. O stereotypie narodowym na danych źródłowych z stereotypu Polaka, Rosjanina i Litwina na Litwie”
  • symulacja strategiczna – „Perswazyjne role wybranych stereotypów wizerunkowych w reklamie” i „Między artyzmem a sukcesem. Problematyka historyczna w filmach Andrzeja Wajdy”
  • symulacja językowa – „Szlak Zamków Krzyżackich” oraz „Przyswajanie wiedzy językowej przez małe dziecko”