Scenki kreatywne – zalecenia do pracy zaliczeniowej

Opublikowany Autor admin


Ogłaszamy że na programie Trening Interpersonalny i Symulacje Szkoleniowe zaleca się następujące tezy do prezentacji zaliczeniowej:

  • gra językowa : „Ironia i intertekstualność w powieści Umberto Eco „Imię róży”” oraz „Obraz Majdanu w ukrainskich środkach masowego przekazu”
  • symulacja zespołowa : „Forma reportażu wobec problematyki zagłady na podstawie pierwszych utworów Hanny Krall” oraz „Romantyzm i „przeklęte pytania” (na studium przypadku dostępnych utworów G. G. Byrona i A. Malczewskiego).”
  • symulacja strategiczna : „Literatura polska poza zasięgiem cenzury 1944-1990” oraz Symulacje Biznesowe i „FC Barcelona jako symbol tożsamości narodowej Katalończyków”
  • zabawa biznesowa – „Igrzyska gladiatorskie w filmie Gladiator Ridey’a Scotta” i „Warunki klimatyczne wschodniej części Karpat Polskich”
  • zabawa edukacyjna : „Estetyka współczesnej kultury popularnej” oraz „Synteza serwisów sportowych w WWW i ich wpływ na architekturę informacji w sieci”
  • gra kreatywna : „Stereotypy Ukrainy i Ukraińca w polskiej literaturze XIX i XX wieku oraz w narodowej świadomości” oraz „Zróżnicowanie promieniowania słonecznego na obszarze Polski ze szczególnym uwzględnieniem obszarów zurbanizowanych”
  • zabawa biznesowa : „Wizerunek męskiego wampira w twórczości Anne Rice i Lynsay Sards” i „Reinterpretacje homeryckiego mitu o Odysie w „Penelopiadzie” Margaret Atwood”
  • symulacja lingwistyczna – „Szkolne strajki dzieci w pamięci i przestrzeni współczesnej Wrześni” oraz „Ludobójstwo na Bałkanach pod koniec wieku dziewiętnastego i w wieku dwudziestym”
  • symulacja zespołowa : „Obraz harcerstwa gnieźnieńskiego utrwalony w pamięci społecznej” oraz „”Bo ja kobieta, na którą patrzą – patrzę sama na siebie…” Obraz kobiety w kulturze popularnej – między stereotypem a emmancypacją (feminizmem). Wyzwolenie czy zniewolenie? Co kryje model współczesnej kobiecości?”